Etusivu / ”Palvelu on joustavaa ja ystävällistä”

”Palvelu on joustavaa ja ystävällistä”

Amy-ja-Karl-Magnus-SpiikAmy ja Karl-Magnus Spiikin yrityksellä on ollut työpaikkahammashuoltosopimus jo yli 20 vuoden ajan. He kokivat kuitenkin aiemman sopimuksensa käytännön kannalta sekavaksi, ja etsivät uutta kumppania. Tutkittuaan eri vaihtoehtoja he päätyivät tekemään työpaikkahammashuoltosopimuksen Hammas NEOn kanssa.

– Kaikki on toiminut odotustemme mukaisesti. Sopimus on selkeä ja tiedämme, mitä ostamme. Palvelu on hyvin ystävällistä ja jopa poikkeuksellisen joustavaa. Hinta-laatusuhdekin on kunnossa, Karl-Magnus Spiik sanoo.

Huippuosaajien talo

Amy ja Karl-Magnus Spiik ovat tyytyväisiä Hammas NEOsta saamaansa palveluun.

– Me koemme, että meillä on yhteistyökumppaneita, joiden kanssa yhdessä suunnitellaan ja hoidetaan terveyttämme.

– NEOn asiantuntijat tarjoavat tietoa ja käytännönläheisiä neuvoja. Lisäksi erilaiset oireet ja ongelmat saavat oikeat mittasuhteet, Spiikit kiittelevät.

Tutustu tarinoihin

Janette hymyilee varmuutta ja valoa hammasremontin jälkeen

Janette Rehmonen ei aikaisemmin juuri koskaan hymyillyt. Huono purenta, sikin sokin suussa olevat hampaat sekä pieleen m

Lue lisää
Tyopaikkahammashuolto

Hammashuoltoa kaikille työntekijöille

LVI-Nolvi on ollut Hammas NEOn asiakas jo kolmen vuoden ajan. Yritys tarjoaa työntekijöilleen työsuhde-etuna työpaikkaha

Lue lisää
Heidi-Salminen

Implantti on kuin oikea hammas

Mynämäkeläistä Heidi Salmista vaivasi haljennut hammas, joka vaikeutti purentaa ja aiheutti sivuoireita. Hän hakeutui ys

Lue lisää
Anu-Honkanen

Oikomishoitoon aikuisena

Huilisti Anu Honkanen muistaa lapsuudessa keskustelut oikomishoidon tarpeesta. Kuitenkin 10-vuotiaana alkanut huilunsoit

Lue lisää
Elise-Hakula-Koskivirta

Kiillevaurio kuntoon laminaateilla

Elise Hakula-Koskivirta työskentelee pitopalveluemäntänä ja kaunis hymy on osa asiakaspalvelua. Elise oli pitkään mietti

Lue lisää